Firemní magazín pro Drylock Technologies

Drylock 2017-2024
Phone mockup left

Zadání: „Potřebujeme intenzivněji komunikovat se svými zaměstnanci." Pro největšího výrobce dětských plen, který má v Hrádku nad Nisou svou klíčovou továrnu, jsme v roce 2017 navrhli použít magazín jako jeden z komunikačních nástrojů. Drylock tehdy rostl kosmickou rychlostí a nutně potřeboval všechny změny šířit mezi lidi. "

Realizace

  • Interní komunikace – papír stále funguje! Každý rok vydáme pro Drylock 4 čísla Drylock magazínu v nákladu 750 ks/číslo. K tomu elektronickou verzi pro další užití – interní aplikace, intranet, sociální sítě… Když se chtějí zaměstnanci pochlubit u kámošů nebo rodiny.
  • Jak vypadá, když se dělá firemní magazín na klíč? Vytvoříme koncept, připravíme na redakční radě témata, postaráme se o copywriting, komunikaci se zaměstnanci i focení. Texty vysázíme, magazín vytiskneme a pak už se jen těšíme z toho, jak ho lidé čtou.
Illustration of a person pointing

Magazín, který zaměstnanci čtou

3 000 kusů ročně mluví za vše. Když píšete magazín pro lidi, čtou ho.

V každém čísle zaměstnanci najdou rozhovor s kolegou, třeba s kontrolorkou výroby, s někým z laborky nebo paní uklízečkou… Ve fabrice, kde pracuje 1 400 lidí, se lidé totiž moc neznají. Ukazujeme jim, kdo se skrývá pod pracovním mundúrem, v laborce či jezdí na ještěrce.

Přibližujeme také chod a práci celého oddělení – formou reportáže. Zahrajeme si na novináře, vypravíme se vše zjistit na vlastní kůži a přineseme nezaujatý pohled. To čtenáři cení a baví je to.

Fotíme, sázíme, tiskneme. Lifestylový vzhled magazínu, moderní a čistý design, profesionální fotografie – to vše perfektně odráží samotný Drylock.

Example 1 Example 2 Example 3

Reference

  • Spolupráce, kterou jsme s Parliamem nastartovali v roce 2017, je pro nás mimořádně přínosná, se zcela hmatatelnými výsledky, ale i velmi příjemná a ve všech oblastech i inspirativní. Právě magazín stál hned na jejím začátku a dosud patří ke zcela nezastupitelným informačním i reprezentačním materiálům, které vydáváme. Je aktuální, skvěle zpracovaný, a to jak po stránce obsahové, tak i jazykové a grafické. Co bych podtrhl nejvíce, je velmi autentický – opravdový a pravdivý. To je zásadní klíč k oblíbenosti. Všechny příspěvky a fotografie jsou pořizovány u nás a s našimi zaměstnanci.
  • Magazín je ale pouze jednou z částí komunikace směrem k našim zaměstnancům, ale i jejich rodinám a samozřejmě i do veřejného prostoru, ve kterém Drylock působí a jehož je součástí. Máme Instagram, Facebook, LinkedIn, Munipolis i řadu každodenních informačních nástrojů, se kterými nám Parliamo zcela zásadně pomáhá. Není v našich pracovních, ale ani odbornostních kapacitách, abychom toto vše s jakkoli dobrým úmyslem a snahou zvládli od nás z Drylocku. Velice si vážíme odbornosti, podpory a kreativity týmu Parliama.
  • S díky, Ondřej Kout

Další magazín napíšeme rádi s vámi. 

Ilustrace postavy

Gorkého 658/15

460 01 Liberec

Parliamo, s. r. o.

DIČ: CZ29036861


Salvátorská 931/85,

PSČ 110 00, Praha

Společnost zapsána v Obchodním rejstříku vedeném

Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 161788

Hand with map pointer