Influencer Marketing pro Liberecký kraj

Liberecký kraj 2024
Phone mockup left

Zadání: „Rádi bychom do Kraje pozvali Influencery, kteří by nám pomohli s propagací mimo naše tradiční marketingové kanály."

The Fotr ambasadorem Libereckého kraje

Na Influencer Marketingu spolupracujeme s Libereckým krajem od roku 2022. Naším úkolem bylo vytipovat influencera, který by především dokázal oslovit rodiny s dětmi, konkrétně z Prahy a Středočeského kraje. To jsou totiž lidé, kteří zatím navštěvovali Liberecký kraj pouze na otočku. Společně jsme nakonec zvolili influencera a fotografa Dana Procházku alias @the_fotr a jeho rodinu.

Důkladná příprava briefu

Pečlivé plánování výletu eliminovalo potřebu řešit podmínky smlouvy dodatečně.

Zacílení na rodiny s dětmi

Výběr destinací odpovídal ročnímu plánu Libereckého kraje s cílem přilákat rodiny na vícedenní výlety.

Flexibilní plánování

Připravené náhradní programy pro případ nepříznivého počasí a aktivní komunikace s influencerem během celé spolupráce.

Řešení problémů v reálném čase

Okamžitá reakce na nečekané situace zajišťovala hladký průběh výletu bez negativního dopadu na sledující.

553 997

je počet oslovených
lidí z 24 příspěvků

90 608

je počet zhlédnutí
ze dvou Reels videí

Proč je důležité označovat?
Example 1 Example 2 Example 3

Andrea Antony a Naomi Adachi aneb Mámy na cestách

Na rok 2024 jsme vybrali influencerky Andreu Antony a Naomi Adachi, které náš kraj prochodily křížem krážem. Jako MÁMY NA CESTÁCH mají totiž v cestování v malíku.

Podívej se na Instagram

632 600

počet přehrání

5 507

počet likes

36

počet komentářů

390

počet uložení

Example 1 Example 2 Example 3

Andy Antony

Úspěch Reels a Stories

Dohromady Reels získaly cca 101 600 přehrání. Andy vytvořila a zveřejnila 91 stories, které zároveň uložila do výběrů na profilu, takže se k nim uživatelé mohou kdykoli vrátit.

Autentický obsah

Během roku se nakonec vydala na tři výlety, konkrétně do Krkonoš, Lužických hor a Máchova kraje. Obsah v příspěvcích je v souladu s klíčovým sdělením – působí autenticky, upřímně a výstižně.

Výletní inspirace

Sama influencerka dostala i pozitivní zpětnou vazbu od lidí, kteří se díky výletům vydali na stejná místa jako ona. To potvrzuje důvěryhodnost příspěvků a silný vztah influencerky s jejími sledujícími.

Naomi Adachi

Obě Reel videa mají dohromady 531 tis. přehrání. Celkem vytvořila 18 stories z prvního výletu a 24 stories z druhého.

V Reel influencerky se objevily výletní cíle z Jablonce, Liberce a Máchova kraje. Navštívila pralinkárnu i kavárny, botanickou i iQlandii. Konečná zastávka byla procházka kolem Máchova jezera.

Podívej se na Instagram
Illustration of a person pointing

A jak vyhodnotit spolupráci, když influencer propaguje jednotlivé destinace, a ne pouze jeden objekt?

Jednoduše, od sledujících. Sami psali pod příspěvky do veřejných komentářů, ale i do soukromých zpráv, že si rezervují pobyt a že chtějí vyrazit na stejná místa. Kam konkrétně? Třeba na Farmu Hvozd, do Centra textilního tisku v České Lípě nebo do Jizerských hor.

Další příběhy rádi napíšeme s vámi.

Illustration of a person pointing

Gorkého 658/15

460 01 Liberec

Parliamo, s. r. o.

DIČ: CZ29036861


Salvátorská 931/85,

PSČ 110 00, Praha

Společnost zapsána v Obchodním rejstříku vedeném

Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 161788

Hand with map pointer