„Chceme, aby naše aktivity byly vidět, aby veřejnost pochopila, co děláme pro region a zdejší podnikatele, studenty, občany... Jak v oblasti vzdělávání, inovací, zprostředkování dotací, podpory začínajících podnikatelů či digitalizace.“
Seznámili jsme se se všemi třemi sekcemi, co dělají a pro koho, a také co mají během roku v plánu. Poté jsme sestavili plán komunikace tak, aby akcentoval jak jejich potřeby, tak situaci v médiích a potřeby novinářů. V tom nám pomohl i mediální audit.
Našli jsme témata, která jsou zajímavá pro veřejnost, a na nich komunikaci postavili. Hlavním komunikačním prostředkem byla tisková zpráva, dále tipy na hosty, reportáže, rozhovory. V případě konferencí či zajímavých eventů jsme novináře zvali přímo na místo.
S novináři jsme v úzkém kontaktu, naše vztahy jsou dlouhodobé a založené na oboustranné důvěře. Víme, jak jim připravit téma na míru, aby mělo šanci projít i přísným editorským okem.
Denně od nás klient dostává aktuální monitoring médií a přehled toho, kde se o něm píše či mluví: články v tisku i onlinu, reportáže v televizích či rádiu. Připravujeme pro něho i měsíční a roční reporty se zhodnocením mediální vizibility.
134 výstupů
Celkem jsme za 10 měsíců
dosáhli 134 mediálních výstupů
10 647 696 lidí
Celkově jsme zasáhli 10 647 696 lidí.
15 010 000 Kč
Hodnota mediálního prostoru (AVE) činí 15 010 000 Kč.
Díky Parliamu je práce naší Agentury regionálního rozvoje konečně vidět v médiích! Daří se nám ji překlápět do kvalitního obsahu pro regionální i celostátní média. Získáváme pozornost novinářů, dostáváme se na stránky tištěné i online - díky za to! Na práci Dany, Sophie a Terezy oceňujeme profesionalitu, preciznost, spolehlivost... a především lidskost. Učit by se od nich do Liberce mohla přijet lecjaká pražská agentura:)
Lukáš Jokl, Agentura Regionálního rozvoje
S agenturou regionálního rozvoje spolupracujeme i na vzdělávacích aktivitách. Spolupořádáme konferenci Marketing Masters a vystupujeme na panelových workshopech.
Pozvat relevantní novináře a vypíchnout atraktivní headline
Nabídnout novinářům rozhovory se zajímavými řečníky na zajímavá témata
Jejich časy předem naplánovat a individuálně domluvit
Zajistit k rozhovorům i lidi z publika
Být na místě, operativně reagovat na změny, propojovat, komunikovat...
Gorkého 658/15
460 01 Liberec
Parliamo, s. r. o.
DIČ: CZ29036861
Salvátorská 931/85,
PSČ 110 00, Praha
Společnost zapsána v Obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 161788