Náborová kampaň pro Drylock Technologies

Drylock Technologies 2024

Pro Drylock pracujeme již od roku 2017. Tehdy v hrádecké továrně pracovalo pár set zaměstnanců, dnes daleko přes tisíc. Za tu dobu jsme kromě jiného udělali řadu úspěšných náborových kampaní. Ta na baličky z podzimu 2024 byla jedna z nich.

Za tři měsíce 120 nových lidí

Video, které zaujme

Vsadili jsme hlavně na video – vymazlená Reelska a video reklamy. A taky na lidi. Na ty z Drylocku.

Rychlá příprava

Týden jsme kampaň vymýšleli, druhý týden připravovali obsah a hned nato postupně spouštěli i jednotlivé fáze.

Výsledky, co táhnou

Za 14 dní byla kampaň venku, za dalších 14 dní přivedla 3 798 lidí na jobs.cz… a hlavně do Drylocku. Jeden pohovor za druhým.

Zájem napříč pozicemi

Kampaň na baličky přilákala také zájemce o další pozice. Od října do konce roku nastoupilo do Drylocku 120 lidí.

Jak se nám to povedlo?

Employer branding a dobrá strategie. Už roky se hrádecké továrně staráme o dobrou pověst na trhu práce. Díky tomu máme připravenou půdu pro tyhle rychlé akce, nemusíme klienta dlouze poznávat a víme, co se osvědčilo/neosvědčilo v minulosti.

Opět jsme zapojili samotné zaměstnance – baličky – které se staly tvářemi kampaně. Věděli jsme, že lidem záleží na dobrém kolektivu a fajn pracovním prostředí. Otřepanou frázi jsme proměnili do výstižného a pochopitelného claimu. Cílem bylo lidem říct, ať se nebojí změny a že jim v nové práci bude dobře. Dobrý kolektiv je pro lidi důležitý.

Campaign banner

Natočili jsme videa a pustili je na sítě. Obsah byl jasný.

Tváře Drylocku

Chtěli jsme, aby každý řekl, co dělá. A svými slovy popsal benefity / proč je práce v Drylocku fajn. Vždycky pracujeme s lidmi, kteří ve firmě pracují. V Drylocku to nebylo jinak. Tři videa, tři „herečky". Minimální brief.

Chtěli jsme, aby byly přirozené, netrénované. Natáčení jsme zvládli za jeden den, ve čtyřčlenném týmu.

Illustration

61
tis. zhlédnutí

141
reakcí

39
sdílení

43
komentářů

Example 1 Example 2 Example 3

Reference

  • S Parliamem jsme začali spolupracovat v roce 2017, tehdy Drylock zaměstnával 367 zaměstnanců, v roce 2024 jich bylo už 1417. Bez podpory PR bychom nikdy nedokázali obsadit tolik nových pracovních pozic, které v průběhu nedávných let vznikly. Nikdy by se nám nepodařilo realizovat plány Drylocku bez kompetentních, připravených, ochotných a pracovitých zaměstnanců, a hlavně bez potenciálních zájemců o práci v Drylocku. Kampaní jsme měli několik, na různá pracovní místa, na velké počty nových zaměstnanců, na růst výroby, na příjemné pracovní prostředí, na výborné mzdy v Drylocku, na úspěch v soutěži Zaměstnavatel regionu…
  • Nevyužíváme personální ani náborové agentury, a tak vše „leží" na bedrech PR – rozuměj Parliama a Drylocku, ale hlavně na uvěřitelnosti sdělení, které nás v mediálním prostoru prezentuje. Práce i výstupy kolegů z Parliama mají přesně ty proporce, které jsme očekávali: vlídnost, opravdovost, spolehlivost, kreativitu, rychlost, inovativnost a – co je důležité – zahrnují i i samotnou realizaci. Vše také zcela koresponduje s hodnotami, které jsou pro nás v Drylocku důležité.
  • Je mi potěšením s kolegy z Parliama spolupracovat a jsem velmi rád, že jsme na sebe před osmi lety kápli.
  • S díky, Ondřej Kout

Další zaměstnance nabereme rádi pro vás.

Ilustrace postavy

Gorkého 658/15

460 01 Liberec

Parliamo, s. r. o.

DIČ: CZ29036861


Salvátorská 931/85,

PSČ 110 00, Praha

Společnost zapsána v Obchodním rejstříku vedeném

Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 161788

Hand with map pointer