„Potřebujeme rozjet a plnit firemní LinkedIn. A také přesvědčit naše zaměstnance, aby tam byli aktivní. Máme spoustu zajímavého obsahu, ale vůbec nemáme čas ho zpracovávat a ani to vlastně neumíme...“
V roce 2019 nás tahle úspěšná technologická firma ze Stráže pod Ralskem oslovila, abychom jim „pomohli s LinkedInem“. Ten už jim plníme přes šest let. Kromě toho jsme pro klienta ale také připravovali prezentaci na Firmu roku, medializovali jejich novou technologii či vytvořili komunikační strategii pro mezinárodní konferenci.
Je dobré mít marketingového parťáka, který vás zná, můžete se na něj spolehnout
a který vám čas od času pomůže s tím, co nezvládáte interně.
Začali jsme od nuly. Zpracovali jsme komunikační strategii a proškolili zaměstnance, jak na LinkedInu komunikovat: jak si nastavit profil, co a jak komentovat a označovat, jak a o čem psát. Aktualizovali jsme profil firemní a pravidelně na něm začali publikovat příspěvky.
Firemní stránka MEGA Group funguje jako průsečík veškeré komunikace, zaměstnanci ji označují a odkazují na ni. Je odrazovým můstkem pro obchodní zástupce. My už se více než šest let se staráme o to, aby přinášela relevantní a zajímavé informace, které osloví B2B segment, odbornou veřejnost, ale také studenty či potenciální uchazeče o zaměstnání.
Počet sledujících v roce 2019
Počet sledujících v roce 2025
Mega úspěšná byla i tisková konference, kterou jsme pro MEGA uspořádali na čističce odpadních vod. Téma? Nová technologie, která umí bioplyn z ČOV přeměnit na palivo.
Výsledek? Dvě desítky článků a reportáží ve zpravodajských i odborných médiích. Přínos pro firmu? „Celá konference měla přesah několik měsíců, kdy se v návaznosti na mediální výstupy ozývali zájemci o naši technologii,“ zhodnotil Marek Bobák, ředitel výzkumu a vývoje v MemBrain.
Když pro někoho dlouhodobě tvoříte obsah, tak ho musíte opravdu dobře znát. Proto když klient potřeboval během pár dnů připravit prezentaci na finále Firmy roku, nebylo to pro nás zase tak těžké. I když vtěsnat do několika minut vše, co všechno během své historie vymysleli a zrealizovali, to byla trochu výzva i pro nás.
„Parliamo se nám stará o LinkedIn lépe, než bychom to dokázali sami. Najdete témata, která my nevidíme. To, co vidíme, mnohem líp naformulujete. Nemusíme vymýšlet obsah, jen ho lehce zkorigujeme. Nejste zatíženi naší provozní slepotou a tone of voice celé komunikace je příjemně nastavený. Bonus: Spolupráce probíhá v "našem" prostředí. Děkujeme!"
Ondřej Toral, za MEGA, a. s.
Gorkého 658/15
460 01 Liberec
Parliamo, s. r. o.
DIČ: CZ29036861
Salvátorská 931/85,
PSČ 110 00, Praha
Společnost zapsána v Obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 161788